Cum de a scrie titluri care conduc traficul, acțiunile și rezultatele căutării
Aceasta nu este prima dată când ați citit un post despre "Cum să scrieți cele mai bune titluri". Heck, am scris chiar mai multe postări despre subiect (și intenționăm să scriem mai multe):
Literatura recomandată:
- De ce titlurile au ajuns să guverneze lumea de marketing de conținut
- Dovada că titlurile emoționale se vor împărți mai mult pe mass-media sociale
- Am analizat aproape 1 milion de titluri. Iată ce am învățat
- Aici sunt formulele de 101 titluri de tip cochet care vor spori traficul cu 438%
- 43 Idei de bază bazate pe date din 1.000 de posturi cele mai populare
De aceea nu vom pierde timpul vorbind despre cât de important este să scrieți mari titluri . Este destul de evident:
- Vreți mai mult trafic .
- De aceea, doriți ca mai mulți oameni să vă găsească cu motoarele de căutare .
- Și doriți ca clienții dvs. să vă găsească conținutul atât de valoros încât să le împărtășească rețelelor.
Și pentru a obține tehnică, doriți ca tot traficul să se transforme în clienți plătitori. La urma urmei, acesta este scopul marketingului de conținut, nu-i așa?
Scrierea de titluri mari este una dintre cele mai bune modalități de a face conținutul dvs. partajat, pentru a fi găsit pe motoarele de căutare și pentru a crește traficul. Deoarece scrierea de titluri minunate este atât de importantă, am crezut că un instrument care vă va ajuta să scrie cele mai bune titluri ar fi chiar pe alee.
Scrieți mai bine titlurile cu Analizorul de titlu gratuit al CoSchedule
Analizorul pentru titlu este unul dintre cele mai populare instrumente pe care le-am construit. Dacă nu l-ați folosit niciodată înainte, încercați să faceți o șansă .
Acum, pentru oricine dorește să învețe știința din spatele celor mai bune titluri, iată cum să faceți acest lucru.
Am pus mult timp să cercetăm ceea ce face un titlu minunat. Analizorul pentru titlu combină toate aceste cercetări pentru a vă cerceta titlurile pentru măsurători de calitate, care va duce cel mai probabil la mai multe părți sociale, valoare SEO și trafic.
Tot ce trebuie să faceți este să tastați titlul în analizorul de titlu, să apăsați pe "Analizați acum", iar instrumentul oferă un raport cu acele valori de calitate.
Cât de bune sunt titlurile tale?
Am auzit recent un director financiar care vorbește despre stabilirea obiectivelor. O băutură a rămas cu noi: "Care e numărul tău?"
El a întrebat: "Dacă ați acordat prioritate unei metrice pentru a face un adevărat impact, ce ar fi acesta?"
Analizorul titlu face exact acest lucru pentru titlurile. Puteți vedea scorul dvs. global de titlu (pe o scară de la 0 la 100). Numărul tău de filmat este de peste un scor de 70.
Acesta este modul în care puteți măsura cât de bun este titlul dvs.
Odată ce cunoașteți scorul din titlu - mai ales dacă sunteți puțin mai scurt decât obiectivul dvs. de 70 sau mai mult - puteți utiliza analizorul pentru titlu pentru a înțelege zonele în care faceți bine sau pentru a descoperi părțile pe care le puteți îmbunătăți.
Includeți cuvinte cheie pentru a scrie cele mai bune titluri
O mare parte din marketingul de conținut creează conținut care este suficient de valoros pentru a fi căutat de publicul tău. Pentru a vă ajuta publicul să vă găsească conținutul, trebuie să vă asigurați că titlurile dvs. folosesc cuvintele pe care aceștia le caută.
Fiecare titlu mare se concentrează pe un cuvânt cheie. Heck, cuvântul cheie lungă pentru această postare este "cum să scrieți titluri".
Analizorul titlului vă va arăta principalele cuvinte cheie pe care le presupune că este vorba despre conținutul dvs. Dacă cuvintele dvs. cheie nu sunt exact ceea ce aveți nevoie să fie, aceasta este o oportunitate de îmbunătățire.
Utilizați acel cuvânt cheie în limbajul dvs. URL, descrierea meta, subtitlurile, imaginile, grafica, prima teză, ultima teză și copia corporală. Folosirea cuvântului cheie în întregul conținut, combinată cu titlul dvs., permite motoarelor de căutare să știe că titlul dvs. acoperă cu adevărat conținutul articolului.
Sfat pentru Pro: Evitați să faceți clic pe titlurile de momeală (care nu includ neapărat un cuvânt cheie în conținutul dvs.) pentru a obține clicuri. Dacă doriți ca conținutul dvs. să fie găsit în motoarele de căutare precum Google, fiți cinstit și utilizați un cuvânt cheie solid care acoperă punctele principale ale conținutului dvs.
Ce tipuri de titluri de blog sunt cele mai bune?
Există o mulțime de tipuri diferite de titluri pe care le puteți scrie. Unii primesc mai multă tracțiune decât alții în ceea ce privește acțiunile, sucul SEO și traficul.
Analizorul titlu vă ajută să vă clasificați ideile tale principale:
Afișați titlurile postului
Afișarea titlurilor posturilor oferă o ambiguitate despre postul însuși, în timp ce vă stârnește curiozitatea audienței.
Le-ai văzut peste tot. Și pentru un motiv bun.
Lista postărilor funcționează. Buzzsumo a colaborat cu OkDork pentru a partaja date care în principiu afirmă că posturile din lista primesc cele mai multe acțiuni sociale după infografice.
Aceste titluri oferă cititorilor șansa de a schimba sub-subiectele pentru a vedea dacă ar dori să se scufunde în continuare.
Sfat pentru pro: dacă puteți să descrieți postările dvs. de blog ca liste, utilizați titlurile de postare a listelor pentru a obține cele mai multe acțiuni sociale din conținutul dvs.
"Cum să" Prima pagină
Ca și posturile din listă, ați văzut o mulțime de titluri "cum să". Asta pentru că ... ei bine, ei funcționează.
Atunci când publicul dvs. caută informații, ar putea fi pentru că vor să știe cum să facă ceva mai bine. Aici puteți intra și oferiți un conținut util pentru a vă poziționa afacerea ca sursă de informații relevante și utile.
Nu este un secret că articolele "cum să" ... sunt unele dintre cele mai căutate, conectate și marcate online. -Brian Clark
N-aș fi putut spune mai bine.
Sfat Pro: titlurile "Cum să" sunt o alegere evidentă dacă scrieți conținut educațional care vă ajută publicul să facă ceva.
Întrebări frecvente
Titlurile de întrebări se concentrează pe nevoile unui public și implică un răspuns dacă aceștia fac doar clic pentru a citi conținutul.
Aceste titluri sunt foarte utile și se referă la modul în care oamenii caută în mod natural răspunsuri: "Am o întrebare. Ar trebui să-i cer pe cineva să primească răspunsul.
Lucrul este că, în loc să ceară o persoană, oamenii se îndreaptă către motoarele de căutare ca Google. Descoperirea exactă a modului în care audiența dvs. își pune întrebările - apoi folosirea acelor cuvinte cheie în titlul dvs. - ar putea fi o modalitate excelentă de a obține traficul pe care îl căutați.
Desigur, există mai multe modalități de a utiliza întrebări în titlurile dvs. - nu doar problema și metoda de soluționare. Ai putea presupune un răspuns "da" sau "nu" sau unul care se bazează pe emoții.
Sfat pentru pro: Aveți grijă când folosiți titluri de întrebări. Cel puțin tease răspunsul la întrebarea în introducerea dvs. pentru a ține cititorii interesați.
Titluri generice
Dacă lista de posturi, "cum să" și titlurile de întrebări se numără printre cele mai bune tipuri de titluri, titlurile posturilor generice reprezintă un avertisment pe care ați putea să-l îmbunătățiți.
Dacă aveți un titlu generic, analizorul cu titlul vă va informa. Aceasta este o oportunitate de a schimba structura titlului pentru a vă îmbunătăți scorul principal.
Sfat pentru Pro: Evitați titlurile generice ori de câte ori puteți. Afișați postarea, "cum să" și titlurile de întrebări au o oportunitate mai bună de a obține acțiuni sociale, trafic și valoare globală SEO.
Examinați balanța cuvintelor dvs. pentru a scrie cele mai bune titluri
Pentru orice post, veți dori un echilibru frumos între cuvinte comune, neobișnuite, emoționale și de putere. O astfel de structură ajută postarea dvs. să rămână lizibilă, în timp ce vă atrage atenția publicului.
Doar introduceți titlul în analizorul titlului pentru a vedea categoriile în care vor cădea cuvintele dvs. După ce modificați titlul de câteva ori, veți avea o senzație de cuvinte care intră în cele patru categorii.
Dar doar pentru a vă oferi un anumit fundal, iată cum funcționează balanța dvs. de cuvinte:
Cuvintele obișnuite ar trebui să reprezinte 20-30% din titlul dvs.
Cuvintele obișnuite sunt cele pe care le folosiți tot timpul. Cuvintele obișnuite trag titlurile împreună într-un mod care are sens pentru lizibilitate.
Deoarece cuvintele care apar frecvent oferă structura de bază a titlurilor dvs., acestea ar trebui să reprezinte aproximativ 20-30% din cuvintele din titlurile dvs.
Cuvintele mai puțin frecvente ar trebui să fie de aproximativ 10-20% din titlurile tale
Cuvintele mai puțin frecvente sunt suficiente pentru a atrage atenția cititorilor. Aceste cuvinte oferă substanță în titlul tău.
Un amestec de 10-20% cuvinte neobișnuite în titlurile dvs. ar trebui să facă truc.
Cuvintele emotionale fac un titlu bun la 10-15% densitate
Cuvintele emoționante din titluri vă atrage publicul să facă clic pentru a citi postarea. Și odată ce vă citesc postările cu titluri emoționale, cititorii dvs. au mai multe șanse să le împărtășească.
Aveți un titlu bun dacă 10-15% din cuvintele din titlu sunt emoționale.
Cuvinte de putere: Folosiți cel puțin unul în titlu
Ca și cuvinte emoționale, cuvintele de putere sunt de obicei expresii care sunt bine cunoscute pentru acțiunea de instigare. Cuvintele puternice sunt cu totul altfel decât cuvintele emoționale, pentru că sunt puțin obișnuite.
Aceste cuvinte inspiră o emoție sau o chemare la acțiune fără prea multe contexte. Cuvintele de putere sunt de obicei cuvinte sau fraze utilizate rar, care garantează aproape câteva clicuri prin postările dvs. de pe blog.
Titlurile importante au cel puțin un cuvânt de putere în ele.
Găsiți cea mai bună lungime pentru titlurile dvs. de blog postate
Lungimea optimă a caracterelor + Google = cele mai multe clicuri
Știați că titlurile cu 55 de caractere au cel mai mare număr de clicuri? Probabil că te uiți deja la numărul tău de cuvinte, dar și caracterele.
Analizorul titlului vă arată, de asemenea, cum va arăta postarea dvs. într-o căutare tipică Google. Rețineți că Google a actualizat recent și lungimea maximă a etichetelor de titlu . În timp ce acestea au fost anterior limitate la o lățime de 512 pixeli (aproximativ 50-55 de caractere), cel mai popular motor de căutare din lume afișează acum până la 70 de caractere în SERP-uri.
Folosiți titlurile ca linii de subiect pentru e-mail?
Dacă vă puteți revizui titlul, utilizați cuvintele cheie în primele 20 de caractere pentru a vă ajuta publicul să înțeleagă ce e vorba despre e-mail.
Potrivit idiomului jurnalismului vechi: Nu îngropați leda. Este mai important în liniile de subiect decât oriunde altundeva să vă asigurați că cuvântul dvs. cheie este în primele 20 de caractere.
Suma cuvintelor
Headlines cu 6-7 de cuvinte obține de obicei cele mai bune rezultate.
Cu toate acestea, diferite surse spun lucruri diferite despre câte cuvinte să folosească în titlurile dvs. O bună practică standard este de a lăsa 10 cuvinte să fie maximul pe care l-ați dori vreodată să îl utilizați într-un titlu.
Acestea fiind spuse, există șase cuvinte care contează cel mai mult în fiecare titlu al blogului: primele trei și ultimele trei.
Majoritatea cititorilor tind să citească primele trei și ultimele trei cuvinte ale unui titlu. Acesta este doar un alt motiv pentru a obține cuvântul dvs. cheie în primele 20 de caractere ale titlului.
Soarele și curcubetele fac titluri fantastice
Titlul dvs. este pozitiv sau negativ? Cercetările demonstrează că titlurile pozitive care transmit emoții mai puternice tind să aibă o performanță mai bună decât sentimentul negativ.
Când am cercetat valoarea marketingului emoțional al titlurilor , ne-am uitat la lucrarea doctorului Hakim Chishti. El a descoperit că limbajul emoțional creează un răspuns foarte previzibil.
Titlurile care afectează emoțiile foarte puternice - fie pozitive, fie negative - adesea obțin cele mai bune rezultate. Dacă titlul tău se încadrează în mijlocul acestor extreme, probabil că va avea mai puțină tracțiune.
Pentru a conecta această cercetare cu titlul dvs.: Emoțiile puternice pozitive tind să se împărtășească mai mult decât orice altceva. Poți să te duci negativ, dar poate fi dificil să-ți faci unghii perfect.
Analizorul titlului arată acest lucru, astfel încât să puteți modifica titlul de la inițierea procesului de inițiere.
Scrieți mai bine Blog Titluri Post pentru a obține rezultate mai bune
Știm de la Copyblogger că opt zece persoane - un procent de 80% din audiența dvs. - vă vor vedea doar titlurile și nimic altceva. Doar două dintre cele zece - 20% - vor citi articolul tău.
Titlul dvs. există pentru a atrage cititorii dvs. să se săpare mai adânc în conținutul dvs.
Pe măsură ce acestea sapă mai adânc, traficul crește. Dacă audiența dvs. se bucură cu adevărat de ceea ce aveți de spus, ei o vor împărtăși cu rețelele lor. Și odată ce se întâmplă asta, ar trebui să obțineți mai mult trafic - și, prin urmare, să creșteți în rândurile motoarelor de căutare.
Totul începe cu câteva cuvinte simple, nu? Deci, dacă vă petreceți timpul scris un post minunat, ar trebui să acorde o atenție la știința de a face titlul minunat, de asemenea.